Mücadeleyi değerlendirerek sözlerine başlayan Seyhan Silivrispor zor bir maçtı. Ligin ilk maçı. Rakibimiz iyiydi. Silivrispor iyi oynayan bir takım. Her şeyi harika yaptığımızı söyleyemem ama kazanmak çok güzeldi. Kendimizi geliştireceğiz. Eksiklerimizi değerlendirip daha iyi olacağız. Kazanmak çok iyiydi, özgüven kazandık. Bu özgüvenle maç maç kazanan bir Erbaaspor izleteceğiz” ifadelerini kullandı.
Teknik direktör Fahrettin Sayhan,başkanımızın takıma verdiği desteklerden dolayı da teşekkür ederek; “İyi bir takımız. Sağ olsun başkanımızda bu konuda destekler veriyor. İyi oyuncu arkadaşlarımız geldi. İyi gelişimde gösterdiler. Sahaya da bunu yansıtıyorlar. Bugün Silivrispor karşında iyi futbol yanı sıra iyi bir skor alarak lige 3 punal başladığımızı için mutluyuz dedi.
Spor
Yayınlanma: 10 Eylül 2023 - 12:36
Seyhan,lige 3 puanla başladığımız için mutluyuz .
Müsabaka sonrası Tokat Erbaaspor teknik direktör Fahrettin Sayhan yaptığı açıklamada, Mücadeleyi değerlendirerek sözlerine başlayan Seyhan ,Silivrispor zor bir maçtı. Ligin ilk maçı. Rakibimiz iyiydi. Silivrispor iyi oynayan bir takım.
Spor
10 Eylül 2023 - 12:36
İlginizi Çekebilir


















