Dün şantiyede incelemelerde bulunan İBB Başkanvekili Nuri Aslan, İBB Raylı Sistemler Daire Başkanı Erman Eryılmaz ve Metro AŞ Genel Müdürü Özhan Şenol’dan bilgi aldı.Aslan, konuşmasında 2017’de başlatılan ihale sürecinin ardından yaşanan duraklamaları hatırlatarak, “Göreve gelen yönetim, belediyenin borç yükü nedeniyle metro ve diğer yatırımları durdurmuştu. Bu nedenle İstanbul’un kaderi iki yıl boyunca ötelenmiş oldu. Ardından yeniden başlatılan süreçle birlikte yatırımlar hız kazandı” dedi.
Çevre
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 19:57
"Metro Yatırımları Yeniden Hız Kazandı"
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) öz kaynaklarıyla yürüttüğü metro yatırımları devam ediyor. Yapımı süren Kaynarca-Pendik metro hattının 2026 yılı sonu ile 2027’nin ilk yarısı arasında hizmete açılması hedefleniyor.
Çevre
24 Haziran 2026 - 19:57
İlginizi Çekebilir



















