Geçtiğimiz hafta içinde yeni sezon hazırlıklarına başlayan İstanbul Süper Amatör Lig takımlarından Küçükçekmece Tokat Bereketlispor, kadrosuna üç oyuncu takviye etti. Mavi-Beyazlı takım T.H.Yollardan Turgay Tunç, Küçükçekmece Ufuk spor dan Özkan Çetin ve Yeşil Ilgaz spor'dan Bilal Aydın'ı kadrosuna kattı. Transfer olan üç oyuncu da takım ile birlikte antrenmanlara başladı.
Küçükçekmece Tokat Bereketlispor Sportif Direktör Nail Polat, yeni sezonda güçlü bir kadro kurmak istediklerini söylerken, imza atan üç oyuncunun takıma katıldığını söyledi. Polat, “Genç ve mücadeleci bir takım kurmak için yola çıktık. Yeni arkadaşlarımızn katılması ile daha da güçlendiklerini stoper ihtiyacımız var onuda transfer ederek transferleri kapatacağız dedi.
HABER / Yılmaz AKTEPE

















