Kulüp Binasında Recep Müftüoğlu başkanlığında gerçekleşen toplantıda, Futbol Şube sorumlusu Ali Osman Altuntop ve teknik direktör Murat Müftüoğlu'nun takımın son durumu hakkında yönetim kurulu üyeleri ve futbolculara bilgi verdi. Takımın son durumu, transfer gibi konuların konuşulduğu toplantıda tek hedef şampiyonluk olarak belirlendi. Küçükçekmece Ufukspor Recep Müftüoğlu ve yönetim kurulu üyeleri hazır bulunduğu toplantıda Müftüoğlu, öncelikle yeni futbol sezonunun tüm kulüplere ve spor camiasına hayırlı olmasını diledi.

Yeni futbol sezonuna iddialı bir kadro kurarak girmeyi hedeflediklerini söyleyen Müftüoğlu ‘’ Geçtiğimiz daha iyi kaliteli oyunculardan kurulu BAL ligine bu sezon daha iyi ve iddialı hazırlanarak önce BAL lig şampiyonu olacağız.” dedi.

Küçükçekmece halkına ve spor severlere güzel futbol izleteceklerini belirten Müftüoğlu tüm sporseverlerin desteğini beklediklerini ifade ederek, sezon sonunda şampiyonluk ve Profesyonel Ligine çıkma mutluluğunu yaşayacaklarına inandığını belirtti. Küçükçekmece Ufukspor kulübümüzün hedefleri var bizler gereken fedakarlıklarımızı yaptık şimdi futbolcu kardeşlerimiz gereken fedakarlıkları yapacağına inanıyorum yaptıkları fedakarlıklar bizleri sezon sonunda mutlu sona ulaştıracaktır” diyerek konuşmasına son verdi.

HABER / Yılmaz AKTEPE














