Bu sezon tarihinde ilk kez 3. Lig’de mücadele edecek olan Küçükçekmece Sinopspor 1. Grup’da ligin ilk maçını yarın deplasmanında Artvin Hopaspor ile oynayacak. Maçın oynanacağı Hopa İlçe stadında ter idmanı yaptığı çalışma ile tamamlayan sarı lacivertli takım istirahata çekildi.
Kulüp Başkanı Rafet Orhan başkanlığında akşam yemeğinin sonrasındaki akşam yemeğinde doğum günü kutlaması yapıldı. Koray Baykara ve Muhammet Enes Şebelik için hazırlanan pastayı teknik heyet ve takım arkadaşlarının alkışlar eşliğinde kesti. Kutlama sonrası hatıra fotoğrafı çektirildi. Hopa Cihan otelde kalan Küçükçekmece temsilcisi yenilen akşam yemeği ardından futbolcular odalarına çekilerek maç saatini beklemeye başladı.

Hopa ilçe stadında oynanacak maç yarın 15:30'da başlayacak Şanlıurfa bölgesinden Birkan Altıntaş,Eren Özçelik,Ulaş Çelik ve Bakır Arslan hakem triosu yönetecek
Küçükçekmece Sinopspor ,Kulüp Başkanı Rafet Orhan , Hopa'ya geldiğimizde kaldığımız otel yetkileri ve personel bizler, çok iyi karşıladılar.
Başkan Orhan ,Artvin Hopaspor ve Küçükçekmece Sinopspor Türkiye'nin önemli iki önemli markası olarak her ne kadar TFF 3. Ligi'nde rakip de olsakta ortak değerlerimiz. Bizler öncelikle dostluğumuzu ve kardeşliğimiz kamuoyu ile paylaşmak istiyoruz.Her iki camianın taraftarları da bu mesajı doğru okumalıdır. Bunu da zaman içerisinde ve özellikle bu sezon oynayacağımız müsabakalarda göstereceğiz. Artvin Hopaspor ve Küçükçekmece Sinopspor olarak bizler ebedi dost, ezeli rakibiz.
Kulüp Başkanı Rafet Orhan, ligin ilk maçını kazanarak iyi bir başlangıç yapmak istediklerini söyledi. Orhan,Biz de iyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Bu maçı kazanarak sezona galibiyet ile başlamak istiyoruz” dedi.HABER :Yılmaz AKTEPE

















