Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi’nde gerçekleştirilen şenliğe katılan Belediye Başkanı Kemal Çebi, öğrencilerin karnelerini takdim ederek onların heyecanına ortak oldu.
Başkan Çebi: “Atamızın izinden gidiyoruz”
Başkan Çebi, Küçükçekmece Bilgi Evleri’nde 6 bin 500, Çocuk Üniversitesi’nde 450 ve Gündüz Bakım Evleri’nde 917 öğrencinin ücretsiz eğitim aldığını hatırlatarak şunları söyledi: “Benim de en heyecanlı günlerimden biri. Mezuniyet törenlerini, çocuklarla birlikte olmayı çok seviyorum. Velilerimizden önemli bir ricam var: Çocuklarınızı sadece kendisine ve ailesine değil, ülkemize faydalı bireyler olarak yetiştirin. Çünkü bu güzel ülkenin sonsuza dek yaşayabilmesi için yeni nesillere ihtiyacımız var. Ülkemizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal çoğu fotoğrafında çocuklarla birliktedir. Bizler de Atamız gibi bir dünya liderinin izinden gidiyoruz. Özellikle büyük bir ihtiyaç haline gelen Gündüz Çocuk Bakım Evlerimizin sayısını artırmaya çalışıyoruz. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz.”


















