Küçükçekmece Sinopspor galibiyet için Hopa'ya gitti
Türkiye 3. Lig 1.Grubun iddialı takımlarından Küçükçekmece Sinop spor, sezonun ilk maçında deplasmanda oynayacağı Artvin Hopa spor karşılaşması için İstanbul'dan ayrılarak Artvin Hopa'ya gitti. Sarı-lacivertli İstanbul temsilcisi ilk maçta üç puan alarak İstanbul'a dönmek.
Kulüp Başkanı Rafet Orhan başkanlığında akşam yemeğinin sonrasındaki akşam yemeğinde doğum günü kutlaması yapıldı. Koray Baykara ve Muhammet Enes Şebelik için hazırlanan pastayı teknik heyet ve takım arkadaşlarının alkışlar eşliğinde kesti. Kutlama sonrası hatıra fotoğrafı çektirildi. Hopa Cihan otelde kalan Küçükçekmece temsilcisi yenilen akşam yemeği ardından futbolcular odalarına çekilerek maç saatini beklemeye başladı.
Hopa ilçe stadında oynanacak maç yarın 15:30'da başlayacak Şanlıurfa bölgesinden Birkan Altıntaş,Eren Özçelik,Ulaş Çelik ve Bakır Arslan hakem triosu yönetecek
Küçükçekmece Sinopspor ,Kulüp Başkanı Rafet Orhan , Hopa'ya geldiğimizde kaldığımız otel yetkileri ve personel bizler, çok iyi karşıladılar.
Her iki camianın taraftarları da bu mesajı doğru okumalıdır. Bunu da zaman içerisinde ve özellikle bu sezon oynayacağımız müsabakalarda göstereceğiz. Artvin Hopaspor ve Küçükçekmece Sinopspor olarak bizler ebedi dost, ezeli rakibiz.
HABER :Yılmaz AKTEPE