Küçükçekmece'de Karne Şenliği Coşkusu
Küçükçekmece Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler için 'Karne Şenliği' düzenledi.
Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi’nde gerçekleştirilen şenliğe katılan Belediye Başkanı Kemal Çebi, öğrencilerin karnelerini takdim ederek onların heyecanına ortak oldu.
Başkan Çebi: “Atamızın izinden gidiyoruz”
Başkan Çebi, Küçükçekmece Bilgi Evleri’nde 6 bin 500, Çocuk Üniversitesi’nde 450 ve Gündüz Bakım Evleri’nde 917 öğrencinin ücretsiz eğitim aldığını hatırlatarak şunları söyledi: “Benim de en heyecanlı günlerimden biri. Mezuniyet törenlerini, çocuklarla birlikte olmayı çok seviyorum. Velilerimizden önemli bir ricam var: Çocuklarınızı sadece kendisine ve ailesine değil, ülkemize faydalı bireyler olarak yetiştirin. Çünkü bu güzel ülkenin sonsuza dek yaşayabilmesi için yeni nesillere ihtiyacımız var. Ülkemizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal çoğu fotoğrafında çocuklarla birliktedir. Bizler de Atamız gibi bir dünya liderinin izinden gidiyoruz. Özellikle büyük bir ihtiyaç haline gelen Gündüz Çocuk Bakım Evlerimizin sayısını artırmaya çalışıyoruz. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz.”
“Karneni Al, Şenliğe Katıl”
Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü ile Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü iş birliğiyle Halkalı, İkitelli, Kanarya, Mehmet Akif, Sefaköy ve Yarımburgaz Bilgi Evleri, Çocuk Üniversitesi ve Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi’nde eş zamanlı etkinlikler düzenlendi. “Karneni Al, Şenliğe Katıl” sloganıyla duyurulan programda; eğlenceli aktiviteler, sahne gösterileri ve ikramlıklar öğrencilerle buluştu.
Takdir Belgesi getiren öğrencilere Üstün Başarı Belgesi, Teşekkür Belgesi getirenlere Başarı Belgesi verilirken, tüm öğrencilere TÜBİTAK Bilim Dergisi hediye edildi.