Kaymakam Mustafa Anteplioğlu'ndan Başkan Rafet Orhan'a Tebrik Ziyareti"

TFF 3. Lig ekiplerinden Küçükçekmece Sinop Spor A.Ş., yeni sezon öncesi hazırlıklarını sürdürürken anlamlı bir ziyarete ev sahipliği yaptı. Küçükçekmece Kaymakamı Mustafa Anteplioğlu, kulüp yönetim binasında Başkan Rafet Orhan ile bir araya geldi.

Küçükçekmece Kaymakamı Mustafa Anteplioğlu, kulüp yönetim binasında Başkan Rafet Orhan ile bir araya geldi. Samimi atmosferde gerçekleşen buluşmada kulübün faaliyetleri, hedefleri ve ilçeye spor alanında sağlayacağı katkılar ele alındı.

Ortak Hedefler ve Tebrik Mesajı

Ziyarette, profesyonel liglerde Küçükçekmece’yi temsil eden kulübün mevcut çalışmaları ve geleceğe yönelik projeleri değerlendirildi. Kaymakam Anteplioğlu, kulübün ortaya koyduğu başarılı çalışmalar nedeniyle Başkan Orhan’ı tebrik ederek yeni sezonda başarı dileklerini iletti.

Başkan Orhan’dan Teşekkür

Başkan Rafet Orhan ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Kaymakam Anteplioğlu’nun kulübe gösterdiği ilgi ve destekten dolayı teşekkür etti. Görüşmenin, ilçede sporun gelişimine katkı sağlayacak iş birlikleri açısından önemli bir buluşma olduğu vurgulandı.

Kaymakam Mustafa Anteplioğlu’ndan Başkan Rafet Orhan’a Tebrik Ziyareti”