İstanbul 1. Amatör Futbol Liginin iddialı ekibi Gültepe Özgençlikspor , yeni sezon hazırlıklarını Antrenör Emin Sevim nezaretinde başladı.
Yeni sezon öncesi yaptığı açıklamada, Kulüp Başkanı Ercan Dede ,geçen yıl takımda yer alan bütün futbolcularla anlaştıklarını ayrıca dış transferde Miraç Güven ,Şahin,Gürkan ve Murat Kepenek ile anlaştıklarını belirterek, “Bu üç futbolcumuz da takıma güç katacak. Biz onların tecrübesine güveniyoruz. Kendine güvenen ve bizlere katkı sağlayacak futbolcu kardeşlerimize kapımız açıktır.
Amacımız ligde her zaman zirveye oynayan bir takım olmak. İnşallah başarılı bir sezon geçiririz.Birlikte çalışmalarımıza tam kadro devam edeceğiz. Hazırlık maçlarımız ve saha içi çalışmalarımızda oyuncularımızın performanslarını daha iyi görme fırsatı bulacağız. Yeni sezon öncesi moral ve motivasyonu üst seviyede tutmak istiyoruz. Amacımız sahada basmadık yer bırakmayan, rakibe nefes aldırmayan, oynadığı futbolla taraflı tarafsız herkesin takdirini toplayan bir futbol takımı olmak istiyoruz.
Şampiyon olup üst lige çıkmayı hedefliyoruz. Bunun için elimizden gelenin en iyisini sahaya yansıtmaya çalışacağız.İnşallah camiamız için sakatlık ve hastalık olmadan güzel bir sezon olur diye konuştu